Igaz, hogy a kritikusok sem az Agony-ért, sem az abból kinőtt Succubus spin-offért nem voltak oda különösebben, a játékosok egy jelentős hányada felkapta a fejét a Madmind Studio tabukat döntögető alkotásaira, amelyekben ugyanúgy megjelent a legzsigeribb erőszak, mint a kendőzetlen szexualitás.
A szándékos polgárpukkasztás bevált, hiszen a Agony, illetve annak cenzúrázatlan kiadása már közel 800 ezer vásárlóhoz jutott el a stúdió közleménye szerint. E számok ismeretében érthető, hogy a srácok még egy réteg démonbőrt lenyúznának a franchise-ról (azt hiszem, már nevezhetjük annak), méghozzá az Agony: Lords of Hell című stratégiai játék formájában.
A fejlesztésért a Madmind Studios direkt erre a célra létrehozott belsős csapata, a Team Alpha felel majd, amelynek ezzel párhuzamosan a Succubus 2022-re tervezett tartalmait (ingyenes frissítések és fizetős DLC-k) is terv szerint le kell szállítania.
Az Agony: Lords of Hell cselekménye hidat képez majd az Agony és a Succubus történései között, miközben megismerteti velünk, miként alakul két központi figura, Nimrod király és Vydija, a telhetetlen démonasszony sorsa a pokol trónjáért kirobbant háborúban.
Ami a játékmenetet illeti, a fejlesztők a Populous szériához fordultak inspirációért, tehát amíg Nimrod a városépítésre és a hadsereg menedzselésére fordítja figyelmét, addig Vydiját közvetlenül irányíthatja a játékos. Ő vezeti majd Nimrod seregeit győzelemre, és persze személyesen is kiveszi a részét a mészárlásból. Ráadásul csáberejének köszönhetően a frakción kívüli mártírokat könnyűszerrel a saját oldalára állíthatja.
A Madmind Studio egyelőre még nem társított megjelenési dátumot az Agony: Lords of Hellhez. Előbb még a Kickstarteren szeretné megfuttatni az ötletet valamikor 2022 folyamán, így a majdani támogatóktól függ majd, hogy mekkora is lesz a végső projekt. A csapat ígérete szerint, azok, akik előzetesen bizalmat szavaznak a játéknak, a rendelkezésükre bocsátott demónak hála győződhetnek meg arról, hogy jó helyre megy a pénzük.