Mi alapvetően szerettük a rebootot, de a vélemények megoszlanak a rajongótáboron belül a Call of Duty: Modern Warfare (2019) minőségéről. Ettől függetlenül kevesen lennének, akik nemet mondtak volna az Activision marketingajánlatára annak idején.
Mindegy, milyen játékról van szó, ha a kiadó 400 ezer dollárt vagyis (jelenlegi árfolyammal számolva) 160 millió forintot ajánl. Ezért a pénzért cserébe Mythnek összesen 50 órányi tartalmat kellett közvetítenie.
Myth egyébként hazavitt egyszer 4 millió dollárt a YouTube-tól egy exkluzivitási szerződésért cserébe, így két éven át csak a piros platformon dolgozott. Az ezt követő időszakban Myth kivett egy kis szabadságot, majd az OG Fortnite-tal együtt visszatért a Twitchre idén decemberben. A Modern Warfare szerződésről ő maga beszélt egy streamben.
"Fizettek nekem 400 000 dollárt a Call of Dutyért, egy játékért, amit egyébként kis kipróbáltam volna."
A játékkiadók gyakran fizetnek streamereket és videós tartalomgyártókat a friss címeik publikus kipróbálásáért. Ebben nincs semmi meglepő, de hogy a Call of Duty epizódok fejlesztésére elképesztő összegeket költő Activisionnek megérte-e ez a dolog, az már kérdéses.