Hirdetés

Átverésnek tűnik a Lovecraft elemekkel turbózott erotikus játék, ami Steamre érkezhet

|

Évek óta készül az Operation Lovecraft: Fallen Doll, a lelkes támogatók kezdik elveszteni a türelmüket.

Hirdetés

A Steam áruház legtöbbször kívánságlistára lett címei  átfogó képet festenek arról, hogy melyik játékokat várja a leginkább a PC-s gamer közösség, a TOP 10-ben olyan tételekkel, mint az éllovas Starfield, a hatodik helyen tanyázó S.T.A.L.K.E.R. 2, vagy a kilencedik The Last of Us Part I, amelyre március 23-án vetheti rá magát a számítógépes közönség.

Ezek mind jól ismert franchise-ok, mögöttük hatalmas kiadókkal, a PC Gamer viszont nemrég felhívta rá a figyelmet, hogy egy fura, felnőtteknek szóló játék is beverekedte magát az élbolyba, amely a csillagokat is leígéri az égről, csak épp elkészülni nem akar, holott már rengeteg ember fizetett be rá.

A 127 ezer wishlisteléssel a 24. legjobban várt megjelenésnek számító Operation Lovecraft: Fallen Dollról csak annyi mondható el biztosan, hogy immáron Unreal Engine 5-ben fejlesztik és rengeteg erotikus ingert kínál, legyen szó vadul hullámzó keblekről, leszbikus vagy férfi-nő szexjelenetekről, H.P. Lovecraft munkássága ihlette szörnyekkel és anime-stílusú lányokkal rendezett orgiákról.

Hirdetés

Az alábbi trailer egy kifejezetten lightos ízelítőt nyújt ebből, míg a játék Steam-oldalán már hardcore jelenetek tüzelik az érdeklődést.

A fentieken túl azonban minden képlékeny, ami alatt azt kell érteni, hogy a fejlesztés "arca", az animátor Project Helius már évek óta ígérgeti a rajtot, miközben több kanyart is vett a fejlesztést. Az aktuális steames leírás egy rougelike stratégiaként jellemzi az alkotást, csapatos taktikázással és deck buildinggel, egy tavalyi trailer leírása viszont még simán csak "a Cthulhu-mítosz által inspirált" erotikus játékként hivatkozott rá, asztali és VR-támogatással. Eközben a fejlesztők egy ledér lányokkal és szörnyekkel megszórt nyomozgatós kampányt is beígértek, ahol az idővel versengve kell nyomokat gyűjtenünk egy stratégia térképen.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Magyarán nagyban keverednek a stílusok, miközben a Patreonon már több mint 15 ezren támogatják az Operation Lovecrafttel házaló Project Heliust. Az AAA-szerű látványon fellelkesülő közösség viszont már kezd a készítők ellen fordulni, miután azok hirtelen egy többjátékos üzemmódot is bedobtak a repertoárba, a kampányt pedig elhalasztották. A negatívba átcsapó hangulaton az sem segít, hogy a patreonos támogatók számára elérhetővé tett demónak semmi köze sincs a kedvcsinálókban belengetett komplex játékhoz: ehelyett egy "Hárem-módot" tartalmaz, amelyben más játékosok kedveléseiért versengve pózolhatunk az egyedileg generált karaktereinkkel.

Az aggodalmakat tovább fokozza egy Steam-felhasználó januári beszámolója, aki korábban önkéntes fordítóként tolta a projekt szekerét:

"A legnagyobb probléma ezzel az, hogy milyen sokszor 'építették át' a játékot. Azt hiszem, az eredeti projekt még 2017-ben kezdődött, az elmúlt 5 évben pedig többször is megváltoztatták alapvető elemeit. A fordítócsapat számtalan órát töltött olyan dolgok lefordításával, amik nem vezettek sehova, és mindezt önkéntes alapon (azaz ingyen munkával) tettük. Számomra az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor a támogatók nagy többségének tiltakozása ellenére megpróbálták online játékká formálni a projektet. Nem fogom szépíteni a helyzetet, az én szemszögemből nézve ez már akár egy sima átverés is lehet."

- összegezte D-Mauro a helyzetet a Steam fórumán. Olyanok is akadnak, akik már egyenesen a szintén időtlen idők óta készülő Star Citizenhez, vagy a Half-Life 3-hoz hasonlítják az Operation Lovecraftet. A játék mottója, hogy "bámulj bele a mélységbe, és maszturbálj, amikor visszabámul rád", de a mélység sokak szerint csak egy mézesmadzagot rejt az olyan hangzatos funkciók helyett, mint a "fizika-alapú testnedv szimuláció", vagy a frizurák valós idejű renderelése.

A történet ismét rámutat, hogy mi a gond az efféle Early Access projektekkel, amelyek néhány látványos képsorral és egy adag merészen megfogalmazott ígérettel komoly pénzeket képesek bezsebelni, miközben effektíve semmi sem köti a készítőket a termék tényleges leszállítására. Amikor pedig valaki már évek óta csüng egy-egy ilyen délibáb-játékon, nem könnyű elengedni a dolgot, és leírni a veszteséget.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)