Hirdetés

Átverésnek tűnik a Lovecraft elemekkel turbózott erotikus játék, ami Steamre érkezhet

|

Évek óta készül az Operation Lovecraft: Fallen Doll, a lelkes támogatók kezdik elveszteni a türelmüket.

Hirdetés

A Steam áruház legtöbbször kívánságlistára lett címei  átfogó képet festenek arról, hogy melyik játékokat várja a leginkább a PC-s gamer közösség, a TOP 10-ben olyan tételekkel, mint az éllovas Starfield, a hatodik helyen tanyázó S.T.A.L.K.E.R. 2, vagy a kilencedik The Last of Us Part I, amelyre március 23-án vetheti rá magát a számítógépes közönség.

Ezek mind jól ismert franchise-ok, mögöttük hatalmas kiadókkal, a PC Gamer viszont nemrég felhívta rá a figyelmet, hogy egy fura, felnőtteknek szóló játék is beverekedte magát az élbolyba, amely a csillagokat is leígéri az égről, csak épp elkészülni nem akar, holott már rengeteg ember fizetett be rá.

A 127 ezer wishlisteléssel a 24. legjobban várt megjelenésnek számító Operation Lovecraft: Fallen Dollról csak annyi mondható el biztosan, hogy immáron Unreal Engine 5-ben fejlesztik és rengeteg erotikus ingert kínál, legyen szó vadul hullámzó keblekről, leszbikus vagy férfi-nő szexjelenetekről, H.P. Lovecraft munkássága ihlette szörnyekkel és anime-stílusú lányokkal rendezett orgiákról.

Hirdetés

Az alábbi trailer egy kifejezetten lightos ízelítőt nyújt ebből, míg a játék Steam-oldalán már hardcore jelenetek tüzelik az érdeklődést.

A fentieken túl azonban minden képlékeny, ami alatt azt kell érteni, hogy a fejlesztés "arca", az animátor Project Helius már évek óta ígérgeti a rajtot, miközben több kanyart is vett a fejlesztést. Az aktuális steames leírás egy rougelike stratégiaként jellemzi az alkotást, csapatos taktikázással és deck buildinggel, egy tavalyi trailer leírása viszont még simán csak "a Cthulhu-mítosz által inspirált" erotikus játékként hivatkozott rá, asztali és VR-támogatással. Eközben a fejlesztők egy ledér lányokkal és szörnyekkel megszórt nyomozgatós kampányt is beígértek, ahol az idővel versengve kell nyomokat gyűjtenünk egy stratégia térképen.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Magyarán nagyban keverednek a stílusok, miközben a Patreonon már több mint 15 ezren támogatják az Operation Lovecrafttel házaló Project Heliust. Az AAA-szerű látványon fellelkesülő közösség viszont már kezd a készítők ellen fordulni, miután azok hirtelen egy többjátékos üzemmódot is bedobtak a repertoárba, a kampányt pedig elhalasztották. A negatívba átcsapó hangulaton az sem segít, hogy a patreonos támogatók számára elérhetővé tett demónak semmi köze sincs a kedvcsinálókban belengetett komplex játékhoz: ehelyett egy "Hárem-módot" tartalmaz, amelyben más játékosok kedveléseiért versengve pózolhatunk az egyedileg generált karaktereinkkel.

Az aggodalmakat tovább fokozza egy Steam-felhasználó januári beszámolója, aki korábban önkéntes fordítóként tolta a projekt szekerét:

"A legnagyobb probléma ezzel az, hogy milyen sokszor 'építették át' a játékot. Azt hiszem, az eredeti projekt még 2017-ben kezdődött, az elmúlt 5 évben pedig többször is megváltoztatták alapvető elemeit. A fordítócsapat számtalan órát töltött olyan dolgok lefordításával, amik nem vezettek sehova, és mindezt önkéntes alapon (azaz ingyen munkával) tettük. Számomra az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor a támogatók nagy többségének tiltakozása ellenére megpróbálták online játékká formálni a projektet. Nem fogom szépíteni a helyzetet, az én szemszögemből nézve ez már akár egy sima átverés is lehet."

- összegezte D-Mauro a helyzetet a Steam fórumán. Olyanok is akadnak, akik már egyenesen a szintén időtlen idők óta készülő Star Citizenhez, vagy a Half-Life 3-hoz hasonlítják az Operation Lovecraftet. A játék mottója, hogy "bámulj bele a mélységbe, és maszturbálj, amikor visszabámul rád", de a mélység sokak szerint csak egy mézesmadzagot rejt az olyan hangzatos funkciók helyett, mint a "fizika-alapú testnedv szimuláció", vagy a frizurák valós idejű renderelése.

A történet ismét rámutat, hogy mi a gond az efféle Early Access projektekkel, amelyek néhány látványos képsorral és egy adag merészen megfogalmazott ígérettel komoly pénzeket képesek bezsebelni, miközben effektíve semmi sem köti a készítőket a termék tényleges leszállítására. Amikor pedig valaki már évek óta csüng egy-egy ilyen délibáb-játékon, nem könnyű elengedni a dolgot, és leírni a veszteséget.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)