Nem vitás, hogy lenne potenciál egy olyan szerepjátékban, amely megengedné, hogy rettegett tengeri rablóvá válva fosztogassuk az utunkba kerülő hajókat. Ezt az Assassin's Creed IV: Black Flag kedvező fogadtatását követően a Ubisoft is felismerte, de a nem sokkal később elkezdett, majd a 2017-es E3-on leleplezett Skull & Bones azóta sem tudta elhagyni a szárazdokkot.
Ez persze annak ismeretében nem meglepő, hogy a fejlesztéssel megbízott szingapúri stúdió időközben rebootolta a projektet, amely tavaly már elérte az alfa állapotot.
A kiadó legutóbbi tervei szerint valamikor 2022 áprilisát követően jelenhet meg a Skull & Bones folyamatosan frissülő, live service-es címként, de még ha tényleg így is lesz, és nem fogják újra elhalasztani (még rosszabb esetben elkaszálni), akkor sem ünnepelhet majd együtt a csapattal Antoine Henry, a játék társrendezője.
Ő ugyanis más kalandok után nézett a LinkedIn profilján olvasható bejegyzés alapján. Henry 15 évet töltött a Ubisoftnál, ezalatt számos projektben vett részt a Watch Dogstól az Assassin's Creed Valhalláig, még a Siege of Paris kiegészítőn is dolgozott.