A japán PlayStation marketingcsapata nem találta elég kellemesnek Crash Bandicoot eredeti dizájnját, ezért 1996-ban a helyi reklámok kedvéért megváltoztatták a megjelenését. Shuhei Yoshida, a Sony korábbi vezetője úgy emlékszik, hogy Crash zöld szemeit és vastag szemöldökét kifejezetten nyugtalanítónak találták. Az egykori fejes részletesen mesélt a karakter átalakításának szükségességéről Kyle Bosmannek. Hogy a japán közönség számára szimpatikusabbá tegyék, a csapat Crash szeme színét barnára változtatta, a szemöldökét pedig elvékonyította, így a karakter "kevésbé ijesztő" megjelenést kapott, bár a végeredményt látva ez minimum megkérdőjelezhető.
Yoshida elmondta, hogy az arcvonásokon túl Crash szőrös textúrája is problémát jelentett, mivel túlságosan "állatszerűnek" tűnt. Mindenesetre a marketingcsapat úgy döntött, hogy a promóciós anyagokhoz fényesebb, plasztikusabb külsőt adnak neki, hogy kevésbé tűnjön vad teremtménynek és inkább egy amolyan kabalafigurának. Ezekkel a változtatásokkal Crasht a japán piac esztétikai preferenciáihoz akarták igazítani, hogy a reklámok az itteni közönség számára sokkal ízlésesebb és vonzóbb figurává váljon. Itt tehetnénk fel a mára klasszikussá vált, kérdést: de sikerült? (Egyébként meglepő módon igen.)
Emellett a marketingcsapat megkérdőjelezte a "Bandicoot" (mely egy erszényes emlősállatra utal) nevet is, mivel az ismeretlen volt a japán közönség számára. Ennek megoldására egy fülbemászó dalt készítettek a tévéreklámhoz, ami tovább erősítette Crash márkaismertségét. A végleges reklám, amely még mindig megtalálható az interneten, Crash-t egy elegáns, gitárjátékos karakterként ábrázolja, "kifinomult" vonásokkal. A drasztikus átalakítás ellenére a kampány sikeres volt, bebizonyítva, hogy még egy erszényesnek is szüksége lehet egy kis "csinosításra", hogy érvényesüljön a játékok világában.
És íme az említett reklám, csak saját felelősségre.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.