A tegnap rendhagyó módon leleplezett Assassin's Creed Valhallára már lassan két éve várunk, és mind nagyon reménykedünk benne, hogy ez a hiátus olyan megújulást eredményez, mint amilyet annak idején az Origins előtti két éves kihagyás. Erre minden esélyünk meg is van, hiszen nem csak az idő állt a Ubisoft rendelkezésére, de minden eddiginél nagyobb fejlesztőcsapat is.
A stúdió most a Twitteren köszönte meg mindazok munkáját, akik hozzájárultak ahhoz, hogy a mai napon bemutathassák az első képsorokat a játékból. Ebben a bejegyzésben az áll, hogy a Ubisoft Montréal mellett még 14 stúdió munkálkodott az Assassin's Creed Valhalla tető alá hozásán, ami elképesztően sok.
Exciting! An immense congratulations to our studio warriors for all the good work and passion building to that reveal. We’d also like to thank the 14 co-dev studios all around the world. You know who you are, and we’re thankful for your dedication! Skàl! pic.twitter.com/hBPpFZKkrP
— Ubisoft Montréal (@UbisoftMTL) April 29, 2020
Összehasonlításképp: az eddigi legambiciózusabb, legnagyobb világgal rendelkező Assassin's Creed Odyssey esetében csak 6 stúdió segített be. Egyrészt egészen biztos, hogy a következő generációs konzolokra való fejlesztés hatalmas emberi erőforrásokat vett igénybe, de azért nem gondolnánk, hogy mind a 8 extra stúdió ezzel lett volna elfoglalva.
Mindez persze nem jelenti azt, hogy a Valhalla nagyobb lesz, mint a korábbi játékok, sőt mi igazából reménykedünk is benne, hogy a világ méretének növelése helyett, inkább változatosabb küldetések összerakására állították rá a rendelkezésre álló rengeteg fejlesztőt, ezt majd meglátjuk remélhetőleg minél hamarabb.
Amíg arra várakoztok, hogy a Ubisoft ma délután kiadja a legelső előzetest, olvassátok el szubjektív Assassin's Creed játékok toplistánkat, vagy szemezgessetek korábbi tesztjeinkből, és szavazzatok, hogy ti melyiket szerettétek a legjobban!