A Ubisoft tegnapelőtt jelentette be, hogy az Assassin's Creed Unity Xbox One-on és PlayStation 4-en is 900p-s felbontással, fix 30 fpssel fut majd. Erre nem a konzolok grafikai egységei miatt van szükség, hanem a processzor van túlságosan leterhelve a rengeteg NPC és a hozzájuk tartozó mesterséges intelligencia miatt.
Bár Vincent Pontbriand, a Unity producere tegnap még elég magabiztos volt a számokat illetően, a Ubisoft ma újabb közleményt adott ki, ami árnyalja egy kicsit a történetet. Már a Black Flag esetében is eljátszották, hogy a PS4-es változatot utólag patchelték fel, így nem lenne szokatlan, ha most is előállnának valami hasonlóval.
A stúdió szóvivője elmondta, hogy a technikai adatok koránt sem véglegesek, így a következő 6 hétben még módosíthatnak azokon. „A Unity specifikációja nincs kőbe vésve, de annyit mondhatok, hogy a múlt héten az újságírók 900p-s felbontással próbálhatták ki. Biztosak vagyunk abban, hogy a játékosok elégedettek lesznek azzal, ahogy Párizs életre kel a képernyőn. " - tette hozzá.
Szerintetek végül lesz zavaró különbség a platformok között?