Mivel az Assassin's Creed-sorozat a középkorban, a keresztes hadjáratok idején indult, nem kis változásokon kellett keresztül mennie a sorozatnak, ahogy az időben is haladt előre a sztori. Az Assassin's Creed: Syndicate így is szokatlanul nagy ugrás lesz. Arról, hogy miként is sikerült feldolgozni az elég egyedi helyszínt is, François Pelland, a Ubisoft Quebec vezető producere beszélt.
Ahogy Pelland elmondta, a modernebb helyszín miatt például egészen át kellett tervezniük, milyen fegyvereket is adnak a két, egészen más stílust képviselő főszereplőnek. "Az egyik dolog, amire rögtön a kezdetekkor rájöttünk az volt, hogy mivel túlléptünk a középkoron, a kardoknak menniük kell. Egy olyan korba értünk, ahol ha bármilyen verekedés volt az utcán, az újságok címlapjára került. Ez már attól is nagyon különbözik, amit mindössze 75 évvel korábban, a francia forradalom korában láttunk. Szóval egy jóval brutálisabb, zsigeribb élményt szerettünk volna kihozni a harcból, ennek köszönhető a rejtett fegyverekre került hangsúly. Ennek megfelelően az egyik változtatás, amit a harcrendszerbe behoztunk, azok a több célpont ellen is bevethető kivégző mozdulatok visszatérése az Assassin's Creed III-ból" - mesélte Pelland.
A viktoriánus London nem csupán amiatt jelent újdonságot, hogy a kardok eltűntek, hanem például a Temze szerepét, mint a világ legfontosabb ipari városának kikötöje is szeretnék beemelni az Assassin's Creed: Syndicate-be, ahogy a vonatok megjelenésének hála is új eszközöket kapunk. "A Victoria pályaudvaron például felmászhatsz a vonatok tetejére is. Leválaszthatsz kocsikat (...) átmehetsz az egész városon azzal, hogy csak ott maradsz. Ez egy elég menő módja lesz annak, hogy felfedezd a várost" - mesélte Pelland. A producer azt is elmondta, hogy a két, egészen eltérő főszereplő ötlete már a fejlesztés kezdetán eszükbe jutott, és Jacob és Evie személyiségjegyeinek kihangsúlyozása az ellentétek kiemelésével már ekkortól fontos része volt a sztorinak.
Nektek hogy tetszik a modernebb Assassin's Creed?