Sok probléma akadt az Assassin's Creed: Unityvel, de akik át tudták magukat hámozni a technikai gondokon, azok sem feltétlenül azt a játékot találták, amit szerettek volna. Az egyik panasz, ami mostanáig kevésbé volt beszédtéma, a jelenkorban játszódó események háttérbe szorítása.
Az első részben Desmond Miles kalandjaival kezdődő történetszál egyre kevésbé lett fontos komponens, viszont amikor a bejárható területek és a fejtörők helyett csupán néhány animáció szerepelt a Unityben, többen inkább a régi megoldást kérték volna vissza.
Ahogy az Assassin's Creed-csapat egyik livestreamjéből kiderült, a későbbi részekben azért nem szeretnék teljesen elhagyni ezt a szálat, sőt, rengeteg ötlete van hozzá az írók csapatának. Darby McDevitt, a Revelations vezető írója szerint eleinte több időt terveztek a modern szálra szánni a Unityben is, de az új konzolgenerációra fejlesztés és a játék ambiciózus volta miatt ezek elsikkadtak.
Watch live video from AssassinsCreed on Twitch
Neki személyesen az volt az egyik kedvenc része, amikor a Brotherhoodban a játékos visszatért az Assassin's Creed 2-ben látott Monteriggioniba, és azt mondta, reméli, hogy a későbbiekben is írhatnak olyan részeket, ahol a történelmi helyszínek modern megfelelőit keresik majd fel a játékosok.
Az egyik történetszál, amire sokat utaltak a korábbi játékokban, az ismert történelmet megelőző első civilizációhoz kapcsolódik, és McDevitt szerint rengeteg mindent kidolgoztak velük kapcsolatban, amiből építkezhetnek a jövőbeli Assassin's Creedekben.
Nektek hogy tetszett a jelenkori történetszál? Mit szóltok a Black Flag megoldásához?