A Ubisoft abban a szerencsés helyzetben van, hogy milliók által rajongott franchise-ok tulajdonosa, melyek világában a játékosok szeretnének a lehető legtöbb módon elmerülni.
A terjeszkedés egyelőre annyiban kimerül, hogy jön az Assassin's Creed film, de a most előkerült márkanév bejegyzések szerint a lehetőségek tárháza végtelen. Az Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs és Just Dance márkaneveket mostantól a következő témákban is lehet használni:
- Folytatásos televíziós programok és interaktív tévéshow-k, vígjáték, dráma, élőszereplős és animációs részekkel, televíziós sugárzás, hang és képi anyagok.
- Színpadi előadások, színpadi előadások jelmezes karakterekkel.
- Mozgófilmek gyártása és forgalmazása, kapcsolódó nyereményjátékok szervezése.
- Vidámparkok és vidámparki szolgáltatások.
- Versenyek és bajnokságok szervezése.
- Szórakoztatóközponthoz kapcsolódó szolgáltatások, interaktív játszóterek.
- Kulturális vagy oktatási célú kiállítások.
- Online publikációk, név szerint online magazinok, hírek, kommentárok a videojátékok témájában.
Hogy ebből a végén mi lesz, az jó kérdés, a játékosok többsége most egyelőre inkább annak örülne, ha a Ubisoft visszavenne a tempóból és a mennyiség helyett a minőségre fókuszálna, de azért egy Far Cry vidámparkba csak elmennénk. A Just Dance musical már más kérdés, de ebben is van fantázia.