A Ubisoft Quebec szemmel láthatóan nagyon kedveli azokat a játékokat, melyben ránk van bízva a döntés, hogy női vagy férfi hőssel pörgetjük végig a kalandot. Már az Assassin's Creed Syndicate-ben váltogathattunk Evie és Jacob Frye, a csapat legújabb AC játéka, az Odyssey esetében azonban már a start után azonnal meg kell hozunk azt a fontos döntést, hogy Alexios vagy Kassandra lesz a társunk a következő akár több száz órában.
Scott Phillips, az Assassin's Creed Odyssey rendezője most elmondta, hogy ő mindenképpen olyan játékokat szeretne készíteni a jövőben is, amelyekben adott ez a döntést. Szerinte hiba lenne lekorlátozni a játékosokat, sokkal több rajongó elérhető, ha női és férfi főhőssel is operál az adott cím. Phillips szerint továbbra is ez a helyes irány, erre kell haladnia az iparnak, nem pedig visszafelé. Az Odyssey rendezője persze valószínűleg mindezt a Ubisoft Quebec játékaira értette, és nem összességében a teljes Ubisoft portfólióra.
Az AC játékok fejlesztése ugyebár úgy zajlik, hogy minden új rész a nagyobb fejlesztőcsapatok között rotálódik, azt Originst például a Ubisoft Montreal készítette, míg az Odyssey-n a Ubisoft Quebec dolgozott, a többi stúdió pedig mindig besegít részfeladatokban a fő csapatoknak. Egyáltalán nem biztos tehát, hogy a soron következő Assassin's Creed-ben is megválaszthatjuk majd a karakterünk nevét, elvégre még azt sem tudjuk, melyik Ubisoft csapat fejleszti majd azt a játékot, de az biztos, hogy nem a Ubisoft Quebec lesz az.
Az Assassin's Creed Odyssey egyébként október 5-én jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4 és Xbox One konzolokra.