Az idei The Game Awardson mutatkozott be a következő Armored Core-játék, a Fires of Rubicon, a szériát viszont oly régóta pihentette a FromSoftware, hogy nem ártott némi magyarázat annak kapcsán, milyen irányba is indul el az új rész. Hidetaka Miyazaki pedig az amerikai IGN-nek adott interjújában nagyjából tisztába is tette a helyzetet.
Miyazaki mester elmondta, hogy nem egy újabb Elden Ringre kell számítani, a csapat ugyanis fogta az eredeti Armored Core-játékok alapkoncepcióját, ehhez hozzáadta az elmúlt években szerzett tapasztalatait. A játékot egyébként nem Miyazaki rendezi, hanem egy másik Souls-veterán, Masaru Yamamura.
Yamamura úgy fogalmazott, hogy bár nincsenek olyan elemek, amik egyértelműen a FromSoftware egyik korábbi sikeres játékára, a Sekiro: Shadows Die Twice-ra utalnak, mégis ezt a címet érzi talán a legközelebb az új Armored Core-hoz, mivel mindkét játék a gyors, kifejezetten agresszív harcmodort helyezi a fókuszba. Yamamura azt is elmondta, hogy a játékban a monumentális bossharcokra lesz kihegyezve minden, fontos lesz "olvasni" az ellenfelek mozgását, és legalább olyan vadul és sebesen támadni, mint ahogy az ellenlábasok teszik - ha elég vehemensen harcolunk, akkor képesek leszünk egy nálunk jóval erősebb ellenfelet is kibillenteni. Megtudtuk azt is, hogy küldetésalapú játékmenetre számíthatunk, nem pedig egy összefüggő nyílt világra.
Ha esetleg nem láttátok volna az Armored Core VI első előzetesét, alább pótolni tudjátok.
Az Armored Core VI: Fires of Rubicon valamikor 2023-ban fog megjelenni PC-re, valamint PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One és Xbox Series X/S konzolokra.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.