Hirdetés

ArmA 2 - Élethű fikció

|

A Bohemia Interactive hiperrealisztikus harctéri szimulátora a pofás állóképek után végre mozgás közben is megtekinthető.

Hirdetés

Nem árt már az elején leszögezni, hogy a Quake-en és társain nevelkedett FPS-huszárok zöme az első száz méteren elvérezne, amennyiben a régi beidegződések alapján próbálna érvényesülni a cseh gárda játékában. Az Operation Flashpoint alkotói újfent egy orosz-amerikai konfliktust - persze fiktív összezördülésről van szó - dolgoznak fel. A helyszín a valóságban nem létező, ám számos posztszocialista országra tökéletesen ráillő állapotok uralta Csernarusz.



A különböző államok hadseregeinek is fejlesztő srácok egy 2 éve tartó véres polgárháború kellős közepébe dobják a gyanútlan játékost, akinek egy amerikai tengerészgyalogosokból álló felderítő osztagot kell valahogyan életben tartania. A már-már "egy lövés, egy ember" szintjén mozgó realizmus mellett ez nem lesz sétagalopp, arra már előre felkészülhetünk, ahogy arra is, hogy a bejárható (gyalog, vagy járművekkel) játéktér ismét gigantikusra sikeredett. Minderről Bad Sector is meggyőződhetett, aki néhány hete sokadmagával együtt felkereste a fejlesztőket, és kipróbálta a lassan beérni látszó alkotást.
Gondolva az íráskényszerben szenvedő rajongókra, lehetővé tettük, hogy fórumunkon megosszátok egymással a Bohemia korábbi játékai (Operation Flashpoint, Armed Assault) során keletkezett anekdótákat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)