Nem árt már az elején leszögezni, hogy a Quake-en és társain nevelkedett FPS-huszárok zöme az első száz méteren elvérezne, amennyiben a régi beidegződések alapján próbálna érvényesülni a cseh gárda játékában. Az Operation Flashpoint alkotói újfent egy orosz-amerikai konfliktust - persze fiktív összezördülésről van szó - dolgoznak fel. A helyszín a valóságban nem létező, ám számos posztszocialista országra tökéletesen ráillő állapotok uralta Csernarusz.
A különböző államok hadseregeinek is fejlesztő srácok egy 2 éve tartó véres polgárháború kellős közepébe dobják a gyanútlan játékost, akinek egy amerikai tengerészgyalogosokból álló felderítő osztagot kell valahogyan életben tartania. A már-már "egy lövés, egy ember" szintjén mozgó realizmus mellett ez nem lesz sétagalopp, arra már előre felkészülhetünk, ahogy arra is, hogy a bejárható (gyalog, vagy járművekkel) játéktér ismét gigantikusra sikeredett. Minderről Bad Sector is meggyőződhetett, aki néhány hete sokadmagával együtt felkereste a fejlesztőket, és kipróbálta a lassan beérni látszó alkotást.
Gondolva az íráskényszerben szenvedő rajongókra, lehetővé tettük, hogy fórumunkon megosszátok egymással a Bohemia korábbi játékai (Operation Flashpoint, Armed Assault) során keletkezett anekdótákat.
ArmA 2 - Élethű fikció
A Bohemia Interactive hiperrealisztikus harctéri szimulátora a pofás állóképek után végre mozgás közben is megtekinthető.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés