Hirdetés

Anthem - a BioWare szerint nem a szerverkapacitás miatt voltak problémák a demóval

|

A stúdió egyik vezetője egy hosszú bejegyzésben avatta be a játékosokat a demót mételyező problémák rejtelmeibe.

Hirdetés

Szeretjük, ha a fejlesztők nyíltan kommunikálnak a játékosokkal, legyen szó újításokról, változtatásokról vagy hibajavításokról, de az nem mindig sül el jól, ha valaki elkezdi magyarázni a bizonyítványát.

Hirdetés

Márpedig miután az Anthem hétvégi demóját gikszer gyötörte, a BioWare szolgáltatásokért felelős vezetője, Chad Roberts úgy érezte, rendet kell tenni a fejekben, és eloszlatni a rajongók kételyeit. Roberts szerette volna eloszlatni azt a tévképzetet, hogy egyszerűen nem számítottak ekkora tömegre és alulbecsülték a szerverigényt, mert erről szerinte szó sincs.

"Hogy biztosítsuk a stabilitást, folyamatosan növeltük volna a teljesítményt, hogy az lépést tartson az emelkedő populációval. Bőven volt extra kapacitás, hogy kiszolgálja a látogatókat, és ez továbbra is így van. Ezzel együtt azonban fontos, hogy a játék minden része kiszolgálja a játékosok igényeit, és ez nem teljesült az első órákban."

Roberts szerint 3 fő problémával találkoztak. Egyrészt bizonyos játékosok nem fértek hozzá a demóhoz, pedig kellett volna (mert előrendelők, vagy EA/Origin Access előfizetők), de ezek legnagyobb részét mostanra javították. Másrészt az induláskor belépni próbáló hatalmas tömeg fennakadást okozott, de ilyen problémákkal a belső tesztek során sajnos nem találkoztak, így nem tudtak felkészülni rájuk. Folyamatosan vizsgálódnak és javítgatnak dolgokat a hétvégén. Harmadrészt néhány embernél előfordult, hogy a játék a végtelenségig töltött a zónák közt, amivel ugyan találkoztak a fejlesztés alatt, de izolált esetnek gondolták őket és azt hitték, sikerült is mindent kijavítani.

A hétvégén természetesen folyamatosan javítják majd a login problémákat illetve a jogosultsági gondokat, valamint kalapálják a szervereket, hogy csökkentsék a lagot és rubber bandinget. A végtelen töltés kijavítása viszont nagyon nagy falatnak tűnik, ezért lehet, hogy a hétvégén ezt nem tudják orvosolni, és mivel csak bizonyos játékosokat érint, nem akarják a teljes rendszert destabilizálni mindenki számára.

Roberts megköszönte a rajongóknak, hogy a problémák ellenére is tetszik nekik a játék, és bejelentette, hogy a demóban résztvevők egy exkluzív javelin skint is kapnak.

Ti próbáltátok az Anthem demót? Hogy tetszett?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)