Hirdetés

Anthem - rengeteg infót fecsegett el a játék producere

|

A rajongók folyamatosan bombázzák kérdésekkel, ő pedig egyszerűen nem tud nemet mondani.

Hirdetés

Kicsit több mint fél év van még hátra az Anthem megjelenéséig, és bár továbbra is rengeteg kérdésünk van alapvető játékmechanikai dolgokkal kapcsolatban, szép lassan azért remélhetőleg közelebb kerülünk az igazsághoz.

Hirdetés

A játék vezető producere, Mark Darrah az E3 óta folyamatosan válaszolgat a rajongói kérdésekre Twitteren, így minden nap kiderül pár izgalmas részlet. Ma például azt tudtuk meg, hogy a küldetések mellett egyéb mókákhoz is használhatjuk majd a matchmaking rendszert, ha viszont egyedül játszunk, nem lesznem MI által irányított társaink. Ha korábban lépünk ki egy Stronghold küldetésből, akkor a küldetés végi értékes lootból is kimaradunk értelemszerűen, attól viszont nem kell tartanunk, hogy valamit ott felejtünk, hiszen az értékes tárgyak automatikusan a bázisunkra kerülnek.

Azt is megtudtuk, hogy a megjelenéskor lesz maximális szint, de mivel hosszú távra terveznek, ezt idővel kitolják majd. Minden karakterosztálynak lesz lehetősége arra, hogy csökkentse valahogy a bekapott sebzést, a Colossus például egy nagy pajzsot használ. Az is kiderült, hogy az EA Play-en mutatott demót nem bízták a véletlenre, és a gépben ami a 4K 60fps demót futtatta, két  GTX 1080TI is volt.

A gamescomon várhatóan újabb izgalmas bejelentésekre számíthatunk az Anthem kapcsán.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)