Kicsit több mint fél év van még hátra az Anthem megjelenéséig, és bár továbbra is rengeteg kérdésünk van alapvető játékmechanikai dolgokkal kapcsolatban, szép lassan azért remélhetőleg közelebb kerülünk az igazsághoz.
A játék vezető producere, Mark Darrah az E3 óta folyamatosan válaszolgat a rajongói kérdésekre Twitteren, így minden nap kiderül pár izgalmas részlet. Ma például azt tudtuk meg, hogy a küldetések mellett egyéb mókákhoz is használhatjuk majd a matchmaking rendszert, ha viszont egyedül játszunk, nem lesznem MI által irányított társaink. Ha korábban lépünk ki egy Stronghold küldetésből, akkor a küldetés végi értékes lootból is kimaradunk értelemszerűen, attól viszont nem kell tartanunk, hogy valamit ott felejtünk, hiszen az értékes tárgyak automatikusan a bázisunkra kerülnek.
Azt is megtudtuk, hogy a megjelenéskor lesz maximális szint, de mivel hosszú távra terveznek, ezt idővel kitolják majd. Minden karakterosztálynak lesz lehetősége arra, hogy csökkentse valahogy a bekapott sebzést, a Colossus például egy nagy pajzsot használ. Az is kiderült, hogy az EA Play-en mutatott demót nem bízták a véletlenre, és a gépben ami a 4K 60fps demót futtatta, két GTX 1080TI is volt.
A gamescomon várhatóan újabb izgalmas bejelentésekre számíthatunk az Anthem kapcsán.