Az Anthem executive producere, Mark Darrah igazi közösségi ember. Folyamatosan igyekszik a lehető legtöbb rajongónak válaszolni Twitteren, és ezúttal is rengeteg új információt osztott meg a mikroblogján.
Ahogy az a legtöbb ilyen játék esetében lenni szokott, a nagy felhajtás mellett azért rengeteg kérdés is felmerül a játékosokban. Sokan találgatnak és elméleteket gyártanak, de végeredményben az a legbiztosabb módszer, ha megvárjuk egy bennfentes válaszát.
Darrah a fegyverekkel kapcsolatban például azt írta, hogy ha meg akarunk szabadulni tőlük, akkor "mássá alakíthatjuk" - pontosan nem fejtette ki a dolgot, de ez már önmagában érdekesnek hangzik. A lövöldözésekkel kapcsolatban pedig elmondta, hogy nem lesz friendly fire, viszont a társaink várhatóan tudják majd blokkolni a lövéseinket. Arra viszont nagyon oda kell figyelni, hogy ne pazaroljunk, mert korlátozott lőszerünk lesz, és az egyes eszközöket csak bizonyos időközönként tudjuk használni (vagyis lesz rajtuk cooldown).
A Javelin öltözékekkel kapcsolatban kiderült, hogy az úgynevezett ultimate támadások az egyes Javelinekhez lesznek kötve, így azokat nem lehet szerkeszteni. Ez a későbbiekben változhat, de a játék megjelenésekor adott lesz. Abban az esetben pedig, ha fogyasztható anyagok termelésén gondolkodnánk (mint például a Monster Hunter Worldben), felejtsük el az ötletet, mert az Anthemben nem lesz rá lehetőségünk.
Végül pedig Darrah azt is megosztotta, hogy várhatóan az ausztrál-ázsiai régió is kap saját szervert, azt viszont még pontosan nem tudni, hogy helyileg ez hol lesz.
Bővebb információra az Anthemmel kapcsolatban az augusztus végi PAX Westen számíthatunk, ahol újabb játékmenetet is láthatunk majd.
Az Anthem 2019. február 22-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.