Egy elég fura új hiba ütötte fel a fejét a BioWare játékában. A bugnak köszönhetően ugyanis jelenleg a kezdő fegyverek legalább olyan erősek, sőt még erősebbek is, mint az endgame-ben megszerezhető, elvileg legmenőbb flinták.
Egy YeetLordSupreme nevezetű felhasználó tett közzé nemrég minderről infókat az Anthem subredditen. YeetLordSupreme megfigyelései szerint az 1-es szintű Defender Rifle, az a puska, amivel elkezdhetjük a játékot gyorsabban darálja le jelenleg az ellenfelek életerejét, mint a 45-ös szintű masterwork Ralner's Blaze. Elméletileg a Ralner's Blaze egyetlen lövedéke 1184 sebzést okoz, míg a Defender csak 286-ot, azonban a gyakorlatban úgy néz ki a dolog, hogy egy Scar egység megöléséhez hat golyó kell a Ralner's Blaze-ből és mindösszesen csak négy a Defenderből.
Nem kellett sokáig várni a fejlesztők válaszára: Brenon Holmes, a játék egyik technikai vezetője elmondta, hogy ennek semmiképp sem így kellene működnie. A scaling system ugyan arra lett kitalálva, hogy alacsonyabb szintű játékosok is eredményesek tudjanak lenni magasabb szintű ellenfelekkel szemben, de a kezdőfegyvernek azért mégsem kellene így leolvasztania az ellenségek HP-ját. A fejlesztők ígérete szerint egy soron következő frissítésben mindenképp orvosolni fogják majd a problémát. Addig azonban egy elég fura helyzettel kell megbékélniük a játékosoknak, mivel a loot shooter cím révén az Anthem lényege pontosan az, hogy egyre jobb felszerelésekért harcolunk, hogy azokkal felvértezve magunkat még keményebb ellenfeleket is lenyomhassunk. Ezzel szemben most mindenki jobban jár, ha a kezdőfegyverrel nyomul.
Ti is tapasztaltátok a fegyverekkel kapcsolatos bugot a játékban?