A Mass Effect Andromeda gyenge teljesítménye után nyilvánvalóvá vált, hogy az EA a BioWare esetében sem gondolkodik sokat a retorziókon. Korábban mi is írtunk már arról, hogy sok szakember elhagyta a stúdiót, illetve az Anthem fejlesztése korántsem problémamentes, és különösen azért nagy a nyomás az alkotókon, mert a kiadó semmiképp sem akarja tovább csúsztatni a játékot. A legtöbben úgy gondolják, hogy ez lehet a BioWare utolsó esélye, ha megbukik az Anthem, akkor mehet az egész csapat a levesbe.
Nos, James Ohlen, a BioWare dizájnere és kreatív rendezője szerint erről igazából szó sincs. Ohlen a GameInformernek adott interjújában kitért arra, hogy a BioWare és az EA kapcsolata hosszú időre nyúlik vissza, a csapat pedig a kiadó korlátlan bizalmát élvezi. Szerinte az Anthem remek lesz, de ha esetleg netalántán mégis alul teljesítene a játék, akkor sem fogják bezárni a fejlesztőcsapatot. Ohlen úgy fogalmazott, hogy egy esetleges bukás csak lehetőség lenne a BioWare számára, hogy tanuljon a hibáiból, és a következő játékuknál már kamatoztathassák a tudást. Mintha valami ilyesmit hallottunk volna egyébként a Mass Effect Andromeda esetében is, és akkor ugyebár az EA nem volt épp buksisimogatós kedvében.
Mi persze nagyon reméljük, hogy végül szóba sem kerül a BioWare átalakítása vagy bezárása, és a játék kiválóan sikerül. Az Anthem a jelenlegi tervek szerint 2019. február 22-én jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4 és Xbox One konzolokra - a csúszás lehetősége elviekben már kizárt.
Szerintetek mennyire függ valójában a BioWare sorsa az Anthem fogadtatásától?