A BioWare terve eredetileg az volt, hogy Actokra osztva hozza ki a frissítéseket, és ezek a csomagok új területeket, feature-öket, karaktereket, és nagy játékbéli eseményeket hoznak majd,a amelyek a világot is átalakítanák. Az Anthem meglehetősen gyenge startja azonban megkavarta a dolgokat.
Ma pedig a fejlesztők bejelentették, hogy az Act-alapú dolgot kidobják, és inkább a hosszútávú, rendszerszintű átalakításokra koncentrálnak. Chad Robertson, a live services részleg vezetője azt nyilatkozta, hogy inkább szezonális frissítéseket kínálnak majd. Szórakoztató kihívásokat és új célokat akarnak belepakolni az Anthembe, ezeket pedig bizonyos témák köré építik fel:
"Ahogy korábban is mondtam, őszinték akarunk lenni veletek és tudjuk, hogy több munkára lesz szükség ahhoz, hogy az Anthemet jobbá tehessük. A szavainkat egy remek játékkal akarjuk alátámasztani. Jelenleg nincs hír, amit megoszthatnék veletek a hosszútávú változtatásokról. Annyit mondhatok, hogy továbbra is beszélni fogunk veletek, és a PTS-en megmutatjuk, hogy mi jön majd, amint megtehetjük."
Az egyfelől jó hír, hogy a BioWare tényleg nekiáll rendbe hozni a játék, de az, hogy elveszik az Act-alapú frissítési struktúrát és nem mondanak semmilyen konkrétumot arról, hogy mit kapunk majd cserébe, kevésbé tölt el bennünket bizalommal. Ti mit szóltok a dologhoz?