Függetlenül attól, hogy használunk-e rajongói módosításokat vagy sem, el kell ismernünk, hogy egyes alkotások olykor még a játékok hivatalos verzióin is túltesznek. Míg a konzervatívabb modok csupán az alapanyagból igyekeznek többet kihozni, addig a merészebb projektek némelyike akár önálló játékként is megállná a helyét. Ebbe a halmazba sorolható a Fallout 4 alapjaira épített Fallout: London is.
A kiegészítő méretű mod révén valamikor 2023 folyamán megtapasztalhatjuk a nukleáris háború következményeit a nagy kacsaúsztató innenső oldalán is, értelemszerűen a brit főváros romjai között bóklászva. A legutóbbi trailer kimondottan ígéretes rajongói munkáról árulkodik, ezért nem is oly meglepő, hogy felkeltette a franchise felett bábáskodó Bethesda érdeklődését.
A Fallout: London Twitter-fiókja számolt be róla, hogy a projekt vezető technikai tanácsadója, Ryan Johnson elfogadta a Bethesda ajánlatát és pályatervezőként csatlakozik a céghez, ami azt jelenti, hogy eddigi hobbija a hivatásává válik. A csapat roppant hálás a munkájáért (még túl is teljesítette, amit vállalt) és a legjobbakat kívánja neki, egyúttal pedig szeretné megnyugtatni az érdeklődőket, hogy távozása nem befolyásolja a megjelenéssel kapcsolatos terveket.
We have a few very special and bittersweet announcements for you all today.
— Fallout London (@FalloutLondon) June 30, 2022
Please read: pic.twitter.com/nZihjqSifH
Vele ellentétben viszont Dean Carter projektvezető, aki a Fallout 76-on dolgozhatott volna, hosszas tépelődés után nemet mondott a felkínált pozícióra, méghozzá azért, mert mindenképpen szeretné befejezni a Fallout: Londont. Jegyezzük meg, hogy ezt teljesen ingyen csinálja ő és a csapat többi tagja is.
Egyébként nem csak Johnsont és Cartert próbálta átcsábítani a Bethesda. Még tavaly augusztusban kereste meg a Fallout: London vezető íróját, Stephanie Zachariadist egy ajánlattal, aki azóta már küldetéstervezőként dolgozik a cégnél.