A Fall Guys és az Among Us után felbukkant egy újabb szenzáció a színen, méghozzá egy kooperatív horrorjáték képében, amely október elején végigtarolta a Steamet. A virtuális valóságban és hagyományosan is játszható kooperatív horrorkalandban négy játékos kapja azt a feladatot, hogy paranormális jelenségeket vizsgáljanak különféle helyszíneken és különböző módszerekkel, a rettegésre kiélezett játékmenetre pedig a streamerek és a baráti társaságok is hamar rákaptak.
A Phasmophobiát az egyetlen embert tömörítő Kinetic Games fejleszti, amelynek alapítója, Dknighter hivatalos fejlesztői képzés nélkül dolgozott a projekten. Mint ilyen, a játék korai hozzáférésének kezdeti tervei meglehetősen korlátozottak voltak: a fejlesztő szerint eredetileg rövidnek szánta az Early Access időszakot, belepakolt volna néhány térképet, szellemtípusokat, felszerelést és ennyi. A játék népszerűsége miatt azonban mindenkinek megnőttek az elvárásai, így át kell gondolnia a játék jövőjére vonatkozó terveit - mondta el az amerikai IGN-nek adott interjújában.
Bár konkrétumok nem hangzottak el a fejlesztőtől a megváltozott tervekkel kapcsolatban, az valószínűsíthető, hogy a Phasmophobia tovább marad a korai hozzáférés szakaszában és ambiciózusabb lehet a kiegészítések tekintetében. Egyelőre azonban Dknighter az új funkciók helyett a meglévőkre koncentrál, elmondása alapján a következő nagy frissítés a stabilitásra és a hibajavításra fog fókuszálni (a Trello táblán ti is nyomon tudjátok követni a haladást). Bár eljátszott már a PvP mód gondolatával is, egyelőre nem tervezi új játékmód hozzáadását, mert az eltolná a játékot attól az iránytól, amit tartani szeretne: a 4 játékos vs. 1 MI-től.