Ha valahonnan ismerős a Destructive Creations neve, az nem véletlen: ők készítették a nagy botrányt kiváltott Hatredet, azonban következő játékuk, az Ancestors (nem összekeverendő az Assassin's Creed atyja által fejlesztett Ancestors: The Humankind Odyssey-vel) teljesen más stílust üt meg: egy csapatalapú, valós idejű stratégia lesz.
A kiadásért felelős 1C Company közleménye szerint az Ancestors játékmenetében a négy nemzet (viking, angolszász, német, szláv) seregét irányíthatjuk a középkori Európában, több történelmi események által ihletet kampányon keresztül. A győzelemhez azonban nem elég a puszta erő, a sikert nagyban befolyásolják majd a taktikai döntéseink, az ideiglenes bázisunk menedzselése, a katonák morálja és a terep adottságainak használata is. Az Unreal Engine 4-es játék a masszív single player mellett intenzív, brutális és véres multiplayer harcokat is ígér, valamint natív gamepad támogatást és optimalizált parancsrendszert a gyors reakciók érdekében. Az első trailer ízelítőt ad abból, hogy mire számíthatunk a koncepciótól:
Az Ancestors PC-re és Xbox One-ra készül, többet majd a gamescomon mesélnek róla. Mi a véleményetek?