Az Amazon neve hallattán a legtöbben bizonyára még mindig a monumentális online áruházra és a villámgyors kiszállításra asszociálunk, viszont nem mehetünk el amellett, hogy az utóbbi években mennyi egyéb piacon kezdett el terjeszkedni a cég: elindították a saját streaming szolgáltatásukat, díjnyertes filmeket és sorozatokat finanszíroztak, játékfejlesztő stúdiókat alapítottak, megvették a Twitchet, most pedig úgy néz ki, hogy még inkább szeretnék megvetni a lábukat a játékiparban, ugyanis bejelentették, hogy a Stadiával is szeretnék felvenni a versenyt.
Eddig sem volt nagy titok, hogy az Amazon szeretne komoly résztvevő lenni a játékiparban, hiszen már több, nagy videojátékos projektjüket ismerjük: bemutatták a New World nevű középkori MMO-t, beszálltak egy új Gyűrűk Ura játék fejlesztésébe, valamint bejelentették a Crucible nevű osztályalapú lövöldét is.
Most egy újabb nagy lépést kivánnak megtenni, ugyanis a New York Times cikke szerint a cég Project Tempo néven már elkezdte fejleszteni a saját game streaming szolgáltatását, amit egyértelműen a Google Stadia vetélytársának szánnak és a fejlesztők ígéretei szerint semmiféle letöltést nem igényelne a felhasználók részéről. A tervek szerint már idén tehettünk volna egy próbát az új szolgáltatással, de sajnos a járvány következtében kialakult helyzet miatt erre egyelőre nem lesz lehetőség.
Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy az Amazon mennyire tudja majd felvenni a versenyt, figyelembe véve, hogy a vetélytársak hatalmas versenyelőnnyel és rengeteg tapasztalattal rendelkeznek. Ti mit gondoltok? Labdába tud majd rúgni hosszú távon az Amazon a játékpiacon?