Elődjéhez hasonlóan a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is több egy szimpla FPS-nél, egyszerre immersive sim és túlélőhorror, amit a küldetések szintjén egy csipetnyi szerepjátékos fűszerrel is megszórtak az alkotók. Azok az alkotók, akik büszkén kürtölték világgá, hogy mindössze két nappal a rajt után átlépték az eladások egy egymilliós mérföldkövet.
Meglehetősen erős kezdés ez, és nem feledkezhetünk meg azokról a játékosokról sem, akik Game Pass Ultimate vagy Game Pass PC tagság birtokában indultak el felfedezni a Zónát.
No wonder it feels a bit crowdy in the Zone. A million copies were sold, and much more stalkers joined the artifact hunt with Game Pass.
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) November 22, 2024
This is just the start of our unforgettable adventure. The Heart of Chornobyl emanates stronger with each of us.
Thank You, stalkers! ☢️ pic.twitter.com/zslF7I8vR1
Nem szabad azonban elhallgatni, hogy azért a rajt távolról sem sikerült tökéletesre, ugyanis bár sok hibát javított a premierre időzített patch, még távolról sem az összeset. A legfájóbb pont, hogy az A-life 2.0, az a rendszer, amely azért felelne, hogy a Zóna többi részén akkor se álljon meg az élet, ha a játékos épp a térkép túlfelén tartózkodik, vagyis ami az NPC-k, az ellenfelek életszerű viselkedéséért felelne, egyelőre finoman szólva sem áll a helyzet magaslatán.
A GSC mindenesetre jelezte, hogy tud a rendszert érintő hibákról, és gőzerővel dolgozik azok elhárításán. Reméljük, sikerül a csapatnak megzaboláznia a bugokat, mert egy jól működő A-life 2.0-ből rengeteget profitálna a játék.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.