Az Alice: Madness Returns a látottak alapján jó úton van afelé, hogy helyreállítsa American McGee alaposan megkopott nimbuszát.
McGee a Bloomberg hírportáljának árulta el, hogy hat évvel ezelőtt azért tette át székhelyét Kínába, mert felismerte a nyugati játékfejlesztési és kiadási modellek anomáliáit és kezdődő gyengélkedését. Nem mellékesen pedig ki akarta használni a gigantikus online piacban rejlő lehetőségeket. Mos is ez a helyzet, hiszen cége, a Spicy Horse Games kiadóként szeretne megjelenni Kína online piacán, ami szakértők szerint 2014-re a mostani ötmilliárd dolláros forgalom dupláját fogja generálni.
McGee-t bevallottan anyagi okok vezették Sanghajba, ahol a fejlesztési költségek jelentős részét meg tudja takarítani. Amennyiben az Alice: Madness Returns nem ott, hanem az Egyesült Államokban készülne, akkor az eddigi 15 millió dollár helyett már legalább 30 milliót kellett volna beleöljenek. Egyébként ez lesz az első olyan konzolos játék, ami a tervezéstől a sokszorosításig, tehát 100 százalékban Kínában készül.
A Spicy Horse pillanatnyilag 80 főt foglalkoztat, ezt a számot a következő 18 hónap során 160-200 főre szeretné emelni McGee. Célja - mint azt feljebb is írtam -, kihasítani egy szeletet az online piacból. Hat éve volt megismerni a helyi körülményeket, itt az ideje, hogy hasznosítsa ismereteit. Már készül is az első, kifejezetten kínai piacra szánt online (semmi egyebet nem tudni róla) játéka, amit a Spicy Horse maga fog kiadni és terjeszteni.