Sok gond van mostanában a lövöldözős játékok mechanikáival. Elég ha csak a Battlefield 2042-re gondolunk, amiben a megjelenéskor olyanok voltak az SMG-k, mint egy mesterlövész, az AR-ok pedig tökéletesen haszontalanok voltak.
Hasonlóan a Battlefield példájához, a Call of Duty Warzone új felvonásában is vannak gondok a fegyverek működésével, a fejlesztők azonban jelentős változást ígérnek, ami minden bizonnyal sokkal könnyebbé teszi a puskák használatát.
Az aim bloom (vagy gun bloom) mechanika lényege, hogy a fegyvereknek van egy természetes szórása, azaz hiába tartja a játékos tökéletesen egyenesen a célkeresztet, akkor is minimálisan célt téveszthetnek a lőszerek. Ennek a módszernek az alkalmazásával semmi baj nincs mindaddig, amíg egyensúlyban van a játékkal és nem érződik úgy, hogy szándékosan akar kitolni a rendszer a felhasználókkal. A Call of Duty Warzone-ban viszont éppen ez történik:
A videóban jól látható, hogy a vesztes játékos tökéletesen célzott, ellenfele azonban vállbavétel nélkül is könnyedén végzett vele. A közösség persze már múlt héten felemelte ezzel kapcsolatban a hangját, a Raven pedig ki is adott egy frissítést, amiben jelentősen csökkentették ezt a véletlenszerű faktort, a jövőben pedig azt tervezik, hogy teljesen kikerül majd a játékból.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Érdekes, hogy a Raven a fegyverek szórását csak a Warzone-ban változtatta meg, azok tehát ezentúl a Vanguard játékmódjaiban jelentősen másképp viselkednek majd, mint a battle royale epizódban, ami megint egy furcsa döntés, de talán ez a legjobb kimenetel.