A PlayStation 3 egyre erÅ‘sebb exkluzÃv cÃmeivel szemben elÅ‘bb-utóbb villantania kell valamit a Microsoftnak is, ellenkezÅ‘ esetben a konzolok ezen generációjában kivÃvott második helyezése veszélybe kerül. Az egyik ilyen aduász lehet a Max Payne fejlesztÅ‘inek értÅ‘ kezei alatt formálódó Alan Wake, amelyik a konzolok közül csak Xbox 360-on tesz látogatást. (Természetesen PC-re is készül.)
A folyamatos és sajnálatos halasztások miatt már-már újabb Duke Nukem Forever-ként emlegetett alkotással kapcsolatban látott napvilágot néhány információ. Az apropó egy interjú, amit a norvég játékportál, a gamer.no készÃtett Oskari Häkkinen projektvezetÅ‘vel. Miután nem mondhatom magam oly szerencsésnek, hogy bÃrjam a vikingek leszármazottainak nyelvét, Ãgy kénytelen leszek a nemzetközi szaksajtó által kiragadott információdarabkákra hivatkozni.
Ezek szerint a pszicho-thrillerben a dinamikus idÅ‘járás változás kihat a játékmenetre. Szakadó esÅ‘be nem csak rosszabbul látunk a volán mögött, a jármű kezelése is nehézkessé válik köszönhetÅ‘en a vizes aszfaltnak. Fényes napsütésben, csontszáraz utakon jóval egyszerűbb dolgunk lesz. UgyanÃgy kihatással lesz mindez a gyalogosan történÅ‘ helyváltoztatásra is.
Häkkinen szavai szerint legalább ilyen fontos lesz a bevilágÃtás is, ami minden korábbi játékot felülmúlóan élethű fény-árnyék játékot tesz lehetÅ‘vé. BÅ‘vebb tájékoztatásra az idei E3 elÅ‘tt nem számÃthatunk.