Túlzás lenne azt állítani, hogy úgy fürödhetünk az izometrikus RPG-k tengerében, akár Dagobert bácsi a pénzében, emiatt a hasonló jellegű alkotások már kapásból kilógnak egy kicsit a sorból, de ha még valami egyedi csavart is csempésznek a játékmenetükbe, akkor néhány szakmai díj sem elképzelhetetlen, ha beválik a fejlesztők húzása.
Nos, az Alaloth - Champions of the Four Kingdoms mögött álló Gamera Interactive biztosra akart menni a tekintetben, hogy a lore, a világ és a karakterek (beleértve a felfogadható társakat) kifogástalanra sikerüljenek, ezért összebútorozott a mostanában projektről projektre ugráló Chris Avellone-nal. Ami pedig a harcokat illeti, a Dark Soulsból, és annak társaiból merített inspirációt, azaz a kitérés és a hárítás megfelelő időzítése ugyanolyan fontos, mint hogy az általunk kreált bajnok jól ossza be az erejét, és bírja szuflával (gy.k.: staminával) az összecsapás végéig.
Az Alaloth - Champions of the Four Kingdoms várhatóan még idén megjelenik PC-re és Xbox One-ra. Ti meggyőzőnek találtátok a bemutatót?