Újabb válságos időszakát éli a Ubisoft, miközben a korábbi tőzsdei értékének töredékére zsugorodott kiadónak nagyon hiányzik már egy átütő siker. Azt sejtettük, hogy nem a világ első AAAA kategóriás játékaként beharangozott Skull & Bones menti majd meg a cég renoméját és a Guillemot fivérek székét az igazgatótanácsban, de a kalózos mellényúlással ellentétben a Star Wars Outlawsban megvolt a potenciál, hogy megfordítsa a Ubisoft szerencséjét.
Nem ez történt: Kay Vess kalandjaira kevesebben voltak kíváncsiak, mint amennyi üdvös lett volna, és ezt maga a Ubisoft ismerte el, amikor elhalasztotta másik idei sikervárományosa, az Assassin's Creed Shadows megjelenését.
Kétségkívül csalódásként élték meg a franciák a Star Wars: Outlaws teljesítményét, ám egyelőre nem ismerjük, hogy mekkora eladásokkal kalkuláltak, sem azt, hogy milyen ütemezés szerint kellett volna ennek realizálódnia. Ennélfogva tehát nem tudjuk mihez viszonyítani az Insider Gaming értesülését, ugyanakkor az, hogy egy hónap alatt csak egymillió példány kelt el a PC-re, PS5-re és Xbox Series konzolokra kiadott, komoly marketinggel megtolt játékból, minden, csak nem elismerésre méltó.
A Ubisoft és a Massive persze igyekszik menteni a helyzetet, frissítésekkel javítani a közösség visszajelzéseit szem előtt tartva a játékon, de nem biztos, hogy ez elég lesz ahhoz, hogy megtérüljenek a projekt költségei.