A Cities: Skylines 2-vel akár új királyt is avathattunk volna a városmenedzselős szimulátorok műfajában, azonban ezt a címet még mindig az első rész birtokolja, "köszönhetően" annak, hogy a folytatás tartalomhiánytól és teljesítményproblémáktól is szenved. Ahogyan azt a Cities: Skylines 2 tesztünkben írtuk, jobban járt volna mindenki, ha Early Access-címként kezdi meg pályafutását a játék, így viszont kelleni fog jó néhány hónap, mire a Colossal Order helyrekalapálja az alapokat.
Az már a projekt megjelenése előtt világossá vált, hogy az Ultimate Edition részeként beszerezhető Expansion Pass milyen menetrend szerint hoz újdonságokat, azonban a kiadó változtatott a terven.
Egy Steam-bejegyzés tájékoztatja az Ultimate Edition kiadás vásárlóit, hogy a játék teljesítményének további javítása és a modszerkesztő kiadásának előtérbe helyezése miatt átszervezték az Expansion Pass ütemtervét, így a benne szereplő tartalmak a tervezetthez képest később jönnek csak. Ennek értelmében jelenleg csupán a San Francisco Set érhető el, a Beach Properties és a Deluxe Relax Station átcsúszott 2024 első negyedévére, a Modern Architecture, az Urban Promenades, a Bridges &Ports kiegészítő, a Soft Rock Radio és a Cold Wave Channel pedig 2024 második negyedévére tolódott.
A poszt egyúttal azt is elárulta, hogy az Expansion Pass külön is megvásárolható lesz, amint 2024 elején megérkeznek az első tartalmai. Ami a frissítéseket illeti, jelenleg a hiányzó LoD-ok és a meglévők javításán dolgoznak a jobb GPU-teljesítmény érdekében, ezt követően a további CPU-optimalizálás következik. Folyamatos a bugok gyomlálása is, körülbelül 100 helyrehozható problémát jegyeztek fel, és további 100 olyan jelentés van, amelyet még mindig vizsgálnak. A modding csapat teszteli a pályaszerkesztőt, és a felhasználói felület is kapni fog némi extra szeretetet.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.