Oké, lehet szidni az Activisiont az üzletpolitikájuk miatt, lehet rájuk mondani, hogy félkész játékokat adnak ki, de annyi biztos, hogy a Call of Duty Endowment segélyszervezet sokaknak segített visszailleszkedni a társadalomba.
A non-profit szervezet a háborús veteránoknak segít munkát találni, hogy miután hazatérnek a szolgálatból, továbbra is elláthassák családjaikat. A kizárólag az Államokban forgalmazott, limitált kiadású, darabonként öt dollárba kerülő Call of Duty dögcédulákból befolyt 1,7 milliós bevétel mind az Endowment számláján kötött ki, de az Activision úgy döntött, hogy saját "pénztárcájából" további 2 millióval segíti tevékenységüket. "Elkötelezetten állunk a veteránjainkhoz," - mondta Bobby Kotick, az Activision vezérigazgatója. "Szabadságunkért és biztonságunkért teszik kockára életüket. Mindannyian olyan egyedi tapasztalatokkal, képességekkel rendelkeznek, melyeket bármely munkaadónak szívesen kellene fogadnia."
A Call of Duty Endowment egyébként nem közvetlenül segít a munkakeresésben, hanem különböző más szervezeteket támogat, akik jártasak a témában. Kotick állítása szerint 2009 óta már több mint 1000 ex-katona kapott állást rajtuk keresztül.