Az Activision nem fukarkodott, mikor egy népszerű mobiljáték fejlesztőjének felvásárlásáról volt szó, de a nemrég kiadott pénzügyi jelentésükből látszik, hogy valószínűleg ki tudják termelni a nem kis összeget, amit erre szántak. A Blizzarddal közösen ugyanis csak a szeptember végén zárult negyedévet 1,04 milliárd dolláros bevétellel zárták, ami 158 millió dolláros profitot jelentett az óriáskiadónak.
A kiváló teljesítmény egyik legfontosabb hajtóereje továbbra is a Destiny, ami már 25 millió játékossal büszkélkedhet, akik átlagosan napi három órát töltenek a Bungie lövöldéjével, és elég sokan közvetítik is a játékot, ugyanis az FPS a legnézettebb konzoljáték a Twitchen. A Blizz MMO-óriása, a World of Warcraft éppen 5,5 millió előfizetővel bír, ami egy kisebb (százezres) csökkenést jelent az utolsó jelentés óta, viszont a Hearthstone bevételei rekordot döntöttek a legutóbbi negyedévben.
A Call of Duty-széria annak ellenére elég sokat hozott a konyhára, hogy még nem jelent meg a Black Ops III, hiszen a Treyarch korábbi játékai mellett még mindig sokan vették az Advanced Warfare-t is. Még szebb jövőképet fest a kiadó elé, hogy az Overwatch bétájára hétmillió gamer jelentkezett, ebbe a számba pedig nem tartoznak bele a kínai statisztikák, ahol egyébként sikerült kiszórni kétmillió példányt a Diablo III-ból is.