Mint az ismeretes, az Activision és a Vivendi (a Sierra és a Blizzard tulajdonosa) az iparág történetének legnagyobb fúziója keretében egyesül.
David Kotick, a korábban már említett rendezvényen említette meg, hogy átnézték az elmúlt öt év adatait arra vonatkozóan, hogy miként és milyen mértékben sikerült amerikai kiadóknak betörni az MMO-piacra. A legtöbb kísérlet csúfos kudarccal végződött. Ha nem törölték még befejezés előtt a projektet, akkor is csak ritkán sikerült számottevő felhasználói bázisra szert tenni, a profit pedig jelentősen elmaradt a remélttől. Az, hogy a Blizzarddal fognak össze, a lehető legjobb döntés, hiszen jelenleg ők dominálják a piacot. A Blizzard tapasztalata, rajongói bázisa párosulva a multiban is roppant erős Call of Duty híveinek körével remek kiindulópont lehet egy Call of Duty MMO elkészítéséhez.
Kotick csak felszínesen érintette a témát, tehát egyelőre szó sincs semmiféle konkrét tervről. Emellett a Guitar Hero sorozat életét megkönnyítő Universal Music Group (szintén a Vivendi tulajdona) zenei választékának örvendezett egy sort.