A napokban elrajtolt a World of Warcraft: Wrath of the Lich King bétatesztje, de mielőtt bekapcsolták volna a szervereket, a Classic csapat még kirakott egy vaskosabb fejlesztői naplót. A srácok összefoglalták, hogy mire számíthatunk az eredeti WoW trilógia záróakkordjától.
A lényeg, hogy a #NoChanges kampány (azaz változtatásoktól mentes játék megőrzése) véget ért. Mostanra mind a fejlesztők, mind a játékosok belátták, hogy 2022-ben nem lehet számokra pontos rekreációval megőrizni a klasszikus játékélményt.
Ezzel el is indult a #SomeChanges időszak. Azt már tudjuk, hogy a jelige nyomdokait követve a fejlesztők kidobták a Dungeon Finder által biztosított automatikus matchmaking megoldást, és lecserélték azt egy manuális menüre, ahol hirdethetünk és jelentkezhetünk különböző csapatokba.
A blogposztban annyit tettek hozzá, hogy ennek a változtatásnak a közösségi érzet megőrzése volt a célja, és hiába a játékosok egy részének tiltakozása, ők kitartanak a döntésük mellett.
Hozzátették, hogy az első raid, Naxxramas is változni fog, hogy az komolyabb kihívásokat nyújthasson a veterán kalandozóknak. Mindezek mellett az Emblem of Valor és Heroism érméken keresztül fogják biztosítani, hogy a 10 és 25 fős raidek, illetve a dungeonok a kiegészítő egésze alatt is relevánsak maradhassanak.
A Dungeon Finderrel kapcsolatos vitákat leszámítva a közösség egyelőre pozitívan áll az új megoldásokhoz. Nektek mi a véleményetek?
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!