Amíg az Activision és a Blizzard körül finoman fogalmazva égett a stúdió, addig a World of Warcraft csapatának vezetője, Ion Hazzikostas gyanúsan hallgatott. Hónapokig egy mukkot sem kaptunk a főnöktől, aztán eljött a tegnap este. A buli a boosting közösségek kitiltásával kezdődött, de az ezzel kapcsolatos híreket hamar elmosták a 9.2.5-ös frissítés ígéretei.
Az Eternity's Endet követő javítás feltépi végre a gátakat, és mindenki boldogan együtt játszhat majd ellenséges oldalon álló társaival.
A World of Warcraft a megjelenése óta szétosztja a választható fajokat (és így a karaktereket) a Horde és az Alliance frakció között. A két oldal képviselői jelenleg nem kalandozhatnak együtt, ami komoly vitákhoz vezetett baráti társaságokban, és a kompetitív közösségek nagy részében.
A 9.2.5-ös frissítés után ez változni fog. Összehívhatjuk majd egymást, és mehetünk dungeonöket takarítani, raideket darálni, vagy PVP meccseket pörgetni.
Az automatizált meccskereső továbbra is szeparáltan működik majd, mert a Blizzard szeretné megtartani a választás lehetőségét. Az egyéneken múlik majd, hogy akarnak-e "keveredni az ellenséggel", de az nincs kizárva, hogy a jövőben Guildekbe is behívhassuk a másik oldalról érkező cimborákat. Ez utóbbi nagyrészt a közösség visszajelzésein múlik majd.
A World of Warcraft csapata láthatóan kezdi összekaparni magát. A 9.2 egész jól néz ki, pláne azután, hogy a tesztverzióját ért kritikáknak köszönhetően rengeteget változtattak az egyes játékelemeken, és a 9.2.5 is láthatóan a közösség igényei szerint épülget.
Sajnos a 9.2 még mindig nem kapott megjelenési dátumot, de remélhetőleg már az sincs messze.