Megjött a World of Warcraft: Dragonflight első nagy tartalmi csomagja, ami hozott magával egy új zónát, egy új raidet, egy új endgame szezont, és egy teljesen új tárgyfejlesztési rendszert. A Blizzard célja utóbbival az volt, hogy minden PVE felszerelést behúzzon egy egyszerű, egységesített megoldás alá. Akár Mythic+ dungeonöket, akár raideket, akár nyílt világú kalandokat pörgetsz, kell lennie egy megoldásnak arra, hogy fejleszthesd a szerelésed. Az ötlet nem rossz, de komplikációk adódtak.
Az adott tartalom nehézségétől függő cuccok szintjei, és a különböző eszközök, amikkel fejleszthetjük azokat azt eredményezte, hogy a közösség nagyjából naponta dob ki magából egy "egyszerű Season 2 fejlesztési táblázat" című segédanyagot. Egyiket sem neveznénk egyszerűnek, de a legutóbbi legalább színes. Ki ne szeretne egy színes Excel táblát?
A Blizzard célja az volt, hogy egy könnyen érthető rendszerbe foglalja a káoszt, amit a korábbi megoldások okoztak. Egyelőre ott tartunk, hogy a közösség legjobb elemzői sem tudják közérthetően átadni az új fejlesztési megoldás menetét, és hogy mikor mit érdemes fejleszteni vagy kidobni.
Mindez az előzetes agyalás egy kicsit talán felesleges is. A Season 2 csak ezen a héten (nekünk Európában holnap reggel) indul, így egyelőre nem is érdemes semmit sem fejleszteni. Az első M+ és raid jutalmakat pedig majd mindenki eldönti, hogy érdemes lesz-e tovább fényesíteni.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.