A World of Warcraft: Dragonflight bejelentő videójában már érezhető volt, hogy az új kiegészítővel a Blizzard célja visszatérni az alapokhoz. A rengeteg extra cukrozás helyett a professionökre, a talent-rendszerre és a játékélmény legfőbb elemeire koncentrálnak majd a fejlesztők.
Ez a tematikán is meglátszik: sárkányok és fantasy koncepciók lesznek a középpontban, ellentétben a Shadowlands kozmikus sztoriszálaival.
Ion Hazzikostas, a World of Warcraft: Dragonflight rendezője egy interjúban kicsit kibontotta a csapat történetmeséléssel kapcsolatos céljait:
"Sok játékost rántott be és tartott meg Elwynn Forest, a Gnollok támadása, Onyxia és a sárkányok fenyegetése, szokásos mesebeli lények és azok történetei. A Dragonflighttal is erre koncentrálunk majd."
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Hozzátette, hogy a jövőben várnak majd még ránk nagy fenyegetések, de ezúttal az ismerős arcok kerülnek fókuszba.
"Kentaurok, gnollok, a tuskarr és a többiek. Persze lesznek új fenyegetések, mint hatalmas óriások, gonosz sárkányok és más izgalmas ellenfelek. Mivel a Shadowlands történetét nem kell majd ismerni az új sztoriszálak élvezetéhez, így ez egy tökéletes belépő lehet új játékosoknak, de visszatérőknek is."
A bétajelentkezések már élnek, de jó esély van rá, hogy egy darabig még senki sem fogja tudni kipróbálni az új kiegészítőt. A tesztszervereken ugyanis még mindig a 9.2.5-öt csiszolgatják, így annak megjelenéséig valószínűleg nem kóstolhatunk bele a Dragonflightba sem.