A World of Warcraft: Dragonflight bejelentése óta a Blizzard srácai megállíthatatlanul járják a különböző magazinok szerkesztőségeit és streamerek csatornáit, hogy interjúkat adhassanak a kiegészítő újdonságaival kapcsolatban. A vezető harcrendszer tervező, Brian Holinka például tegnap MrGM-et látogatta meg.
A páros beszélgetései során előkerültek a faj- és kasztpárosításokat érintő korlátozások, és azok feloldásainak lehetőségei is.
A World of Warcraftban eredetileg adott kasztokat csak meghatározott fajok vehették fel, limitálva ezzel a karaktergenerálási opciókat. Míg ezeknek a korlátozásoknak sokszor történeti alapjai voltak, mostanra az ilyen megkötések egyre inkább elsorvadtak. Ebből következőleg mind több és több játékosban merül fel a kérdés, hogy miért léteznek még egyáltalán a korlátozások.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Míg egyes megkötések maradni fognak, Holinka elárulta, hogy a 10.0-ban legalább egy apró lépést megtesznek majd a teljes szabadság felé vezető úton.
"Több hasonló lépésre lehet majd számítani idővel, de a 10.0-ban egyelőre a Rogue, Mage és Priest osztályok válnak majd elérhetővé az összes faj számára."
Ez bizony azt jelenti, hogy a hatalmas, szarvasmarhák ihlette Taurenek bizony hamarosan tőröket ránthatnak majd, és elbújhatnak a sötétben.
Holinka hozzátette, hogy nem akarnak nagy ígéreteket tenni, de hosszú távon az a céljuk, hogy a karaktereink lehetőségeit ne a fajuk határozza majd meg. Ti mit szóltok ehhez?