Habár most a fél szerkesztőséget a múlt héten elrajtolt Hogwarts Legacy foglalja le, az élet és a játékipar bizony teljes gőzzel zakatol tovább, holnap pedig egy kifejezetten izgalmas megjelenésre kerül sor a PC-re és új generációs konzolokra érkező Wild Hearts képében. A Dynasty Warrior sorozatot is elkövető Omega Force újdonsága az Electronic Arts égisze alatt jelenik meg, és Azuma fantasy világába kalauzol el minket, ahol a Kemonónak hívott óriási bestiákra kell majd vadásznunk.
A Konami-féle Monster Hunter sorozat kihívójának játékmenetéről korábban részletesen meséltek az alkotók, így már jól ismerhetjük a szóló és kooperatív élvezeteket is nyújtó kaland sava-borsát, a Karakuri mechanikát. Ennek lényege, hogy a vadászat során mindenféle segédszerkezeteket, például csapdákat és védműveket építhetünk, melyekre bizony nagy szükségünk is lesz.
Az amerikai IGN ugyanis nemrég közvetlenül a készítőktől tudta meg, hogy a Wild Hearts alaposan odacsap a nehézség terén. A magazin a játék két társrendezőjével, Takuto Edagawával és Kotaro Hiratával készített interjút, akik közül az előbbi elárulta, hogy ha nem készül fel megfelelően, a legkeményebb kemonók még ők is kifektetik.
Ennek kapcsán került szóba, hogy valójában a játék védjegyének számító építkezős mechanika is csak azért került be a repertoárba, mert a fejlesztés során rádöbbentek, hogy egyszerűen túl nagy a különbség szörnyetegek és a játékosok ereje között, nyilván nem az utóbbiak javára.
"A Karakuri rendszer beemelése előtt a Kemonók túl erősek volt a játékosok számára. Egyszerűen hatalmas lények voltak, túl nagy erővel. De aztán jött a Karakuri ötlete, és akkor rájöttünk, hogy így talán már a Karakuri mechanika lett túl erős! [...] Biztosítani akartuk, hogy a Kemonók tényleg kemények és nagyon nehéz legyőzni őket, mert azt akartuk, hogy a játékosok érezzék, hogy ez egy kihívást jelentő vállalkozás. De a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy megtaláljuk a megfelelő egyensúlyt a Kemonók tényleges ereje és a játékosoké között."
- mesélte Hirata, mi pedig a saját és az olvasóink szellemi épsége érdekében is reméljük, hogy végül tényleg sikerült megtalálniuk az arany középutat.
A készítők elmondása szerint a Karakuri rendszer elsajátítása jelenti majd a választóvonalat a remek Wild Hearts játékosok és a kezdők között, így még az sem fogja megúszni az építkezést, akit kevésbé vonz a vadászat ezen része.
A jó hír, hogy aki végképp nem boldogul, az a legfeljebb 3 főt támogató crossplay multiplayer-üzemmódnak hála segítséget is hívhat az ütközetekbe, amiből Hirata szerint még tanulhatunk is a későbbi összecsapásokra nézve.