Két fontos dologról beszélt, amelye közül a WII U képernyője volt az egyik.
"Ez egy nagyfelbontású platform és szeretem a kontrollert. Úgy gondolom, nagyon cool." - mondta az Industry Gamersnek - "Te egy gamer vagy, most pedig kapsz egy screent a ide kezebe, kapsz egyet oda, ahol a TV-t nézed és mindezek fölött teljes irányítást kapsz."
"Személyes véleményem, hogy bár vannak klassz dolgok Move-on vagy Kinecten, én magam nem vagyok nagy mozgásérzékelésért rajongó ember" - folytatta - "Ezek túl pontatlanok a számomra, én lelőni vagy megütni szeretek valamit. Szeretek befordulni a sarkon és érezni a pontosságot. "
"Szóval én még mindig jobban szeretem az X-eimet, az O-imat, az első gombjaimat, a stickjeimet - azonban a második képernyő teljesen átalakítja az egész élményt olyanná, amilyet még sosem láttam."
"Megrajzolhatom, merre menjen a passz a Maddenben. Egy PFS-t tolhatok, miközben a másik képernyőn megrendelek egy légicsapást. A kis képernyőre totál irányítást kaphatok, például a térkép teljesen más részeit nézhetem."
"Engem mindig zavar, ha egy csapatot irányítok és meg kell állítanom őket, hogy minden1 végre tudjanak hajtani. Most át tudom mozgatni őket a kis képernyőre, ha kell."
"Úgy gondolom, hatalmas nagy erő és lehetőség van abban, amire a második képernyő képes.Mi is csak most kezdünk erre rájönni, hogy mit is kezdhetünk vele s persze rengeteg mindent tehetünk majd. "
Az EA a lehető legkorábban szeretne a Wii U "cirkuszba" beszállni. Frank Gibeau szerint egy korai belépés segíthet a sikerességben és abban, hogy lássák, merre is tart a hardver.