Hirdetés

A Ubisoft másképpen fogja megközelíteni a játékfejlesztést

|

Inkább céloz meg kisebb rétegeket, mint egy nagy masszát.

Hirdetés

Érezhetően kisebb változások mennek végbe a Ubisoftnál jelenleg, amik - akárcsak a vízbe dobott kavicsok által vert hullámok - felerősíthetik egymást és egy óvatos optimizmusra okot adó jövőképpel kecsegtetnek. A Ubisoft Forward például egyértelművé tette az Assassin's Creed franchise-on keresztül, hogy a vállalat különböző ízléseket különböző projektekkel szeretne kielégíteni. A Mirage azoknak fog kedvezni, akik még a széria első epizódjait szerették igazán, a Codename Red a japán játékok szerelmeseit nyűgözheti le, a Codename Hexe a boszorkánysztorik kedvelőit célozza meg, a Codename Jade pedig a mobiljátékosoknak kedvez. 

A Ubisoft megváltozott hozzáállásáról a vállalat egyik alelnöke, Fawzi Mesmar beszélt egy nemrég megtartott sajtótájékoztatón, az IGN.com-nak nyilatkozva pedig bővebben is kifejtette azt, hogy miért nem akarja a cég, hogy "egy játéknak kelljen mindent csinálnia". A kulcsszó a fókuszálás, hogy ne a legszélesebb körre koncentráljanak. Mesmar szerint ugyanis mindenkit nem lehet boldoggá tenni, szóval meg fognak hozni egy döntést egy játékkal kapcsolatban és elkötelezik magukat mellette.

Hirdetés

Az alelnök megerősítette, hogy a lopakodásra kihegyezett Assassin's Creed Mirage része ennek az új stratégiának és a franchise remek példa erre a megközelítésre: 

"Sok különböző típusú játékos élvezheti az Assassin's Creedet, és mi mindannyiukra koncentrálunk, ahelyett, hogy egy olyan játékot készítenénk, amely minden potenciális Assassin's Creed-rajongónak megfelel. Tehát azoknak, akik vissza akarnak térni a gyökerekhez készítünk egy játékot [a Mirage-t], és remélhetőleg másoknak is, akik nem élvezhették azt a klasszikust, amikor megjelent. [Emellett] készítünk egy többjátékos élményt, egy mobilos élményt, egy nagy RPG élményt. Annyi különböző típusú elem van, amiket kiszolgálunk. És ez is jól példázza a víziónkat, amelyben nem egy játékot készítünk mindenkinek, hanem egy játékot készítünk neked fókuszáltan, és elkötelezzük magunkat a döntések mellett, amelyeket ezzel kapcsolatban hozunk."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A fókuszálásra vonatkozó vágy pedig kapcsolódik a Ubisoft egy másik kitűzött céljához, miszerint minden játékkal töltött órának számítania kell: Mesmar szerint nem a mennyiségre, inkább az élmény mélységére törekszenek, hogy a játékosok folyamatosan úgy érezzék, hogy jól töltötték el az idejüket.

"Az innováció az egyik legfontosabb pillére az összes játékunknak, ami lehet bármi, a furcsa új művészeti stílustól kezdve egy műfaj viszonylag új megközelítésén át akár új játékmechanizmusokig. Tehát minden Ubisoft-projekt ezeket a szempontokat vizsgálja, és megpróbál differenciálódni, mélységet és magasabb minőségi színvonalat nyújtani, valamint új módokat biztosítani a játékosok számára, hogy képesek legyenek kapcsolódni, interakcióba lépni és kifejezni magukat."

Ti mit gondoltok az elhangzottakról?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)