A 2015-ben megjelent The Witcher 3, de talán még a Cyberpunk 2077 esetében is érthető, hogy miért születtek meg a HD Reworked modok. Nem beszélünk ugyan ősrégi címekről, de az idő kétségtelenül elhaladt mellettük, és még a Cyberpunkban is akadnak bőséggel alacsony felbontású textúrák, amikre ráfért a csiszolás.
A Starfield viszont alig jött ki a sütőből, de Halk Hogan már el is kezdte kicsinosítani. Az általa bejelentett Starfield HD Reworked célja, hogy egy rakat alacsony felbontású elemet feljavítson.
Hogan a beharangozóban kihangsúlyozta, hogy bár a mod jelentős grafikai finomításokat fog tartalmazni, a lehető legkevesebb extra erőforrást fogja igényelni. A fejlesztésnek még csak a korai szakaszában tart a projekt, de az első verzió hamarosan elérhetővé válik.
A Starfielddel Hogan hatalmas fába vágta a fejszéjét, pláne úgy, hogy a játék optimalizálása ügyben akad még bőven tennivalója a Bethesdának. Nehéz elképzelni, hogy ez a mod ne tiporná lejjebb az fps-számokat, amint megérkezik a HD Reworked első verziója, kiderült hogy milyen árat kell fizetnünk a szépségért.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.