Az Xbox Series X bemutatója során mutatkozott be a Layers of Fear, az Observer és a Blair Witch játékokat jegyző Bloober Team legújabb horrorja, a The Medium, amelyben egy brutális gyermekgyilkosság után nyomozunk majd a főhősnővel, aki egyszerre képes látni a szellemek világát és a valódit is.
A The Medium csak PC-re és Xbox Series X-re lett bejelentve, ez pedig a játék vezető dizájnere, Wojciech Piejko nyilatkozata alapján nem véletlen. A fejlesztő a GameSpotnak árulta el, hogy nagyon izgatott az újgenerációs konzol által biztosított teljesítmény miatt, ugyanis elmondása szerint az eszközök lehetővé teszik a csapat számára, hogy lemodellezhessék a szellemvilágukat a lengyel művész, Zdzisław Beksiński alkotása után, aki a disztópikus szürrealizmusáról ismert. A másik fontos tényező, amiért szükségük volt az erősebb hardverre, az az SSD: mivel a Bloober játékai a hangulatra és az atmoszférára építenek, nagyon fontos, hogy a játékosok megszakítások - például töltési idők - nélkül élvezhessék őket, ezt a Microsoft konzolja pedig biztosítja számukra. Ezeknek köszönhetően úgy tudják bemutatni a The Mediumot, ahogy azt elképzelték.
Piejko szerint a The Medium legfontosabb funkciójáról jelenleg még nem beszélhet, viszont a két világ köré felépített játékmechanizmus nem volt teljes mértékben megvalósítható a jelenlegi generációs hardverekkel, ezért fejlesztették Xbox Series X-re és PC-re. Ez olyasmi, amely meg fogja különböztetni a játékukat a többitől, még szabadalmaztatták is. A megjelenésre 2020 végéig várnunk kell, addig pedig izgatottan várjuk ezt a rejtélyes újdonságot, amire a fejlesztő utalt.