Rendesen felpörögtek az események a Take-Two Interactive fejese, Strauss Zelnick körül, miután a vállalat legutóbbi eredménybeszámolója során - elsősorban a részvényeseket nyugtatva - leszűkítette a Grand Theft Auto VI premierjének időpontját. Zelnick továbbra is azon fáradozik, hogy mindent egyben tartson, így egyik interjúból ugrik a másikba, hogy tisztázza a felmerülő kérdéseket.
Legutóbb a CNBC-nek nyilatkozott, ahol a megjelenési ütemtervekkel kapcsolatos döntések mellett arról is megkérdezték, hogy mi alapján lehet tudni, mikorra készül el egy játék. Zelnick rögtön megemlítette a bugokat, mint a játékok készültségének mutatóit, majd finoman utalva a Grand Theft Auto VI-ra, kitért saját helyzetükre is.
"A rendkívüli címek esetében rendkívüli elvárások vannak, és itt nem is a bugokról van szó, hanem arról, hogy egy olyan élményt kell teremtenünk, amit még soha senki nem látott, a Rockstar Games pedig tökéletességre törekszik abban, amit csinál. A tökéletességet persze nehéz mérni, sokkal inkább szubjektív dolog ez, mint objektív."
- fogalmazott Zelnick.
Ehhez kapcsolódva a CNBC műsorvezetője rákérdezett, hogy mennyire biztosak a vállalatnál a Grand Theft Auto VI eredménybeszámolóban kitűzött megjelenési ablakában:
"Vannak csúszások az iparágban, és mi sem vagyunk imunisak ezekre, viszont azért szűkítettük az időzítését, mert nagyon magabiztosak vagyunk benne."
Zelnick tehát bizakodó a megjelenéssel kapcsolatban, így egyelőre nem kell tartanunk attól, hogy 2026-ra csúsztatják a Grand Theft Auto VI-ot. Persze messze vagyunk még a belengetett 2025 őszi időponttól, így a tervek addig változhatnak.