A Rockstar anyavállalata, a Take-Two Interactive nagyon szeret vihart kavarni a moddererek közösségében. Amikor legutóbb hadjáratot hirdetett, akkor elsődlegesen a nem hivatalos felújításokkal és bővítésekkel voltak gondjai, mert mint később kiderült, ő maga is újra el akarta adni egyes klasszikusait.
A moddereknek kiküldött szerzői jogi követelésre alapuló, tartalomeltávolítást kérő fenyegetőzések után be is jelentették a Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Editiont, amiből aztán sok jó nem származott, figyelembe véve, hogy minden darabja borzalmasra sikerült.
A Take-Two ezúttal egy VR modderbe, Luke Rossba kötött bele, akinek a GTA V R.E.A.L. VR átalakító csomagot köszönhetjük. A fejlesztő már elkezdett dolgozni egy Red Dead Redemption 2 VR és egy Mafia VR modon is, de azok még csak a Patreon-támogatók számára érhetőek el, mivel maguk a projektek még messze vannak a befejezéstől.
"Azt követelik, hogy leszedjek minden általuk levédett munkát a Patreon oldalamról. Az egész ügy nagyon meglepő, mivel egyik modom sem épült a Take-Two szoftvereire, nem helyettesítik az eredeti műveket vagy használják fel azok címeit és elemeit."
Luke közel 20 000 dollárt keres havonta a Patreon támogatóinak köszönhetően, ám mivel a Take-Two DMCA-felszólítása nem azt követelte, hogy vegye le a monetizációs lehetőségeit, így valószínűleg nem ez szúrja a kiadó szemét. Mindazonáltal a Patreon készségesen felajánlotta, hogy segít a tárgyalásokban, így jelenleg egyezkedni próbálnak a Take-Twoval.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A közösségnek érthetően bűzlik a történet, mivel könnyen lehet, hogy a Take-Two a játékainak VR verzióin dolgozik épp, és ezért kezdett újfent kekeckedni. Az utolsó dolog, ami meglepne bennünket ebben az életben, az az lenne, ha a kiadó megpróbálná még egyszer eladni a GTA V-öt csak ezúttal VR-játékként.