Már most is készülnek olyan videojátékok, amiknek egyes jeleneteit simán összetéveszthetnénk egy valódi fényképpel (elég csak a Hellblade: Senua's Sacrifice-ra vagy a The Last of Us Part II-re gondolnunk), pedig a konzolok új generációjában rejlő potenciált még csak most kezdték el kiaknázni a fejlesztők - az olyan új grafikus motorokról nem is szólva, mint az Unreal Engine 5.
Szóval a következő évek során mindenképpen számíthatunk arra, hogy nem csak technikailag, de küllemükben is sokat fejlődnek a játékok, amivel a Take-Two vezérigazgatója is egyetért.
A GamesIndustry beszámolója alapján Strauss Zelnick a UBS Global TMT virtuális konferencia során beszélt róla, hogyan látja a játékipart a jövőben. Feltételezése szerint a Take-Two üzleti tevékenysége tíz év múlva egészen másképpen fog kinézni, mint ma, ahogyan ma is egészen más, mint amilyen tíz évvel ezelőtt volt, amikor nem volt ekkora biznisz a mobilág, és nem voltak visszatérő fogyasztói költések.
Zelnick úgy gondolja továbbá, hogy a technológia fejlődése lehetővé teszi a kreatív emberek számára, hogy olyan dolgokat hajtsanak végre, amikre korábban nem voltak képesek, ideértve a fotórealisztikus videojátékokat is.
A Take-Two elnöke szerint néhány projektjük már most is nagyon közel áll ahhoz, mintha élőszereplős lenne, de mégis animációkként tekintünk rájuk. Tíz év múlva viszont már lehetőség lesz rá, hogy teljesen élhetűnek tűnő tartalmakat készítsenek számítógéppel, minden technológia elérhető lesz hozzá.