A Star Wars Jedi: Survivor egy eredetileg jelenlegi generációs konzolokra és PC-re tervezett játék, amit most, 17 hónappal a megjelenés után kiadtak PlayStation 4-re és Xbox One-ra is. Ez már önmagában is egy nagyon érdekes helyzet, de ami még ennél is érdekesebb, az a végeredmény.
A DigitalFoundry mérései és tesztje alapján a port egy teljesen vállalható opció azoknak, akik még nem tudnak vagy akarnak váltani a jelenlegi konzolgenerációra.
A fejlesztők rengeteget vágtak a textúrák és az átvezetők részletességeiből, ennek köszönhetően pedig a Jedi: Survivor mérete 150GB-ról 50GB-ra zsugorodott. A PS4 a megvágott verziót 720p-ben futtatja, míg az Xbox One 1024x576-ben pakolja ki a képkockákat. A PS4 Pro és a One X ennél jóval magasabb minőséget, 1536x864-et és 1600x900-at biztosítanak, de a részletesség és minden más nagyon hasonló mind a négy gépen.
A PS5-ös változathoz képest szegényesebbek a fűtakarók, mosottabbak a textúrák, az anyagok kevésbé élethűek, és a látóhatár is jelentősen csökkent. A vizuális irány mégis ismerős, a fizika is hibátlanul működik, és a játék egésze teljesen vállalható teljesítményt hoz.
A legnagyobb problémát a textúra bevillanása okozza, és a töltési idők is nagyon hosszúak. Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy ez a jedi túlélte a költözést, még ha nem is sértetlenül.