Ezen a ponton azon rágódni, hogy hogyan nincs még kész egy 12 éve fejlesztés alatt álló, 700 dollárból épülő "játék", már felesleges is. A játékipar egyik legfurább projektje még mindig csak alfa státuszban van megjelenési időpont, perzisztens karakterfejlesztés vagy bármilyen értékelhető tartalom nélkül.
A Star Citizen stúdiója a napokban tartott egy Intergalactic Aerospace Expót, ahol az új hajókat mutatták be. Ezeket az érdeklődők ingyen próbálhatták ki, remélve, hogy valaki majd megveszi azokat, tovább támogatva ezzel a projekt fejlesztését.
Miközben a kasszások a várható zöldhasút számolgatták, addig a cég másik része épp az alkalmazottjaitól szabadul meg. Az Insider Gaming jelentése szerint azok után, hogy az IAE előtt a fejlesztőknek 7 napos munkaheteket kellett pörgetniük, a Cloud Imperium Games elkezdte kirúgni őket. Maga a stúdió nem osztott meg hivatalos számokat, és egyelőre látszólag "csak" 12 embertől szabadultak meg, ami a munkaerő 1 százalékát jelenti. Ez azonban kevés vigasz, mivel a CIG egy nagy leépítés helyett néhány hét alatt szokta elereszteni a kollégáit. Jó eséllyel még csak a folyamat elején vannak.
A folyton csak növekvő büdzsé, egyre távolabbi megjelenési időszakok és leépítések után egyre nehezebb hinni abban, hogy ebből valaha is lesz egy kész játék.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!