Az ukrán fejlesztőcsapat néhány hete kirakott egy videós ízelítőt az évek óta készülő S.T.A.L.K.E.R. 2-ből, ami ugyan sokat nem mutatott a játékmenetből, annyi legalább biztossá vált, hogy a fejlesztés halad, a játék pedig kezd összeállni.
A GSC erre a megérzésünkre még ráerősített a saját mondókájával. A legutóbbi fejlesztői posztjukban tudatták a rajongókkal, hogy a folyamat halad, és mind a PC-s, mind az Xbox Series X|S verziók gond nélkül készülnek.
A GSC Game World PR vezetője, Zakhar Bocharov mesélt a helyzetről.
"Nagyon szépen haladunk, és ebbe beletartoznak az X|S kiadások is. A célunk, hogy a lehető legmagasabb minőséget nyújthassuk a bejelentett platformokon. A gyors SSD és RTX támogatás, és a 4K-s felbontás (Series X-en) lehetővé teszik, hogy leszállíthassuk azt az elképesztő élményt, amit megígértünk."
A S.T.A.L.K.E.R. 2 a jelenlegi tervek szerint 2021-ben fog befutni PC-re és Xbox Series X|S konzolokra. A csapat azt ígéri, hogy a játékuké lesz az egyik legnagyobb nyílt világ, ami valaha létezett. Mondjuk, ha valamit megtanultunk az open world forradalom óta az az, hogy bizony tényleg nem a méret a lényeg.