A Warhammer 40,000: Space Marine 2 nem robbantott bankot, vagy forgatta fel a Steam toplistáit, de ettől függetlenül egy közepesen sikeres megjelenéssé vált. A Saber Interactive csapatának ez jó eséllyel elég is: a srácok nagyon büszkék arra, amit leraktak az asztalra, és nem csalódtak a számok alakulásában sem. Ezt bizonyítja a Saber elnökének, Tim Willitsnek nyilatkozata is, aki egy, az amerikai IGN-nek adott interjújában reflektált a Space Marine 2 és a játékipar helyzetére.
Willits szerint "sok csapat túltervezi a játékát", ami aztán a projekt kárára megy. Elmondása szerint ők nem találtak fel semmilyen "forradalmi újdonságot, vagy játékmechanikát, amit sosem láttunk azelőtt", egyszerűen csak nagyon szépen valósították meg a már ismert elemeket.
Aki nem így tesz, és ehelyett inkább más játékokra mutogat, mondván, hogy "mi ezzel is, meg azzal is bővíteni tudnánk ezt" problémákat szülhetnek saját maguknak.
A elnök szerint az emelkedő fejlesztési költségek oda vezetnek, hogy a játékok készítői elfelejtik, miről is kellene szólnia ennek.
"Mi a lényegre akartunk koncentrálni, ami az volt, hogy mitől lesz ez ténylegesen mókás."
A költségek nevetséges elvárásokkal is járnak:
"Rengeteg olyan megjelenés van, főleg Észak-Amerikából, melyekből vagy elmegy 5 millió példány, vagy bukásnak számítanak. Milyen üzlet ez, ahol vagy 5 millió megy el, vagy bebuktad?"
Willits azzal zárta le nyilatkozatát, hogy ők nem akarnak ezzé az üzletté válni, és inkább arra koncentrálnak majd a jövőben is, ami fontos. Meglátjuk, hogy ez hosszú távon, hogyan fog beválni nekik.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.